• 1Shopping Cart
Sociální agentura
  • Domů
  • O nás
    • O společnosti
    • Hodnoty a vize
    • Obchodní podmínky a GDPR
    • Proč s námi?
  • Vzdělávání
    • Sociální služby
    • Rekvalifikace
    • Pěstouni
    • Pečující osoby
    • On-line vzdělávání
    • Otevřené kurzy
    • Poradenské služby
  • Poradenské služby
    • Odborný výcvik formou supervize
    • Poradenství ke standardům kvality sociálních služeb
    • STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ V ORGANIZACI
    • Teambuildingové programy
  • Ke stažení
  • Kontakty
  • Aktuality
  • Hledat
  • Menu Menu

Techniky a metody vyjednávání

Č. akreditace: A2024/0004-VP

Pro koho je kurz určen:

Kurz je určen pro vedoucí pracovníky sociálních služeb.

Cíl kurzu:

Vyjednávání je královskou disciplínou komunikace pracující s verbálními i nonverbálními aspekty. Jedná se o obousměrnou záležitost. K vyjednávání dochází tehdy, když s protistranou máme společný cíl, jsme na sobě v určitých směrech závislí, ale nemáme stejný pohled na věc, což může vést ke konfliktům.

Vyjednávání vede k tomu, že zmírníme velikost konfliktu, dosáhneme společného řešení, společného cíle, uzavření dohody. Vyjednávání můžeme dopředu naplánovat, ale můžeme se do něj dostat úplně náhodou, např. během pracovní porady. Je proto dobré naučit se hlavním principům úspěšného vyjednávání, aby nás žádná situace v našem životě nepřekvapila.

Už na začátku celého procesu vyjednávání bychom měli vědět, k jakému cíli směřujeme. Poté bychom si měli uvědomit, jaké fáze vyjednávání nás čekají a na co se dopředu připravit. Ať už jde o jakoukoliv situaci, tak naproti nám stojí člověk, který má svoje představy, předsudky, názory a obavy, a my se s tímto člověkem potřebujeme dohodnout. Cílem dohody není jen nezpůsobení škody nebo problému, ale především to, abychom z vyjednávání vytěžili maximum pro obě zúčastněné strany.

Díky kurzu se účastníci zorientují v tom, co je a co není vyjednávání, seznámí se s tím, jak by měla vypadat ideální příprava na vyjednávání, jaké má vyjednávání doporučené fáze a techniky, a také, jakým chybám by se měli vyhnout. Budou tak vybaveni novými teoretickými znalostmi i základními dovednostmi, které budou moci ihned po absolvování kurzu vyzkoušet v praxi.

Absolvent programu:

  • Absolvent kurzu se orientuje v problematice vyjednávání, dokáže rozpoznat co vyjednávání je a co není
  • Absolvent kurzu má přehled o tom, co všechno je dobré si před vyjednáváním zjistit a připravit
  • Absolvent kurzu ví, jaké fáze vyjednávání má i jaké složení má ideální vyjednávací tým
  • Absolvent kurzu má ucelený přehled o technikách, které se pro vyjednávání používají
  • Absolvent kurzu se orientuje v tom, jak vyjednávání ukončit i jakých chyb se vyvarovat
  • Absolvent kurzu získá nejen teoretické znalosti, ale nové dovednosti si během kurzu osvojí v rámci praktických cvičení a her.

Lektoři kurzu:

Mgr. Vendula Krištofová

Mgr. Jaromír Licek, MBA

Mgr. Tibor Flašík

  • Cena

    16 890 Kč

  • Max. počet účastníků

    15 osob

  • Délka kurzu

    8 hodin

  • Termín

    dle dohody

16 890,00Kč

14 skladem

1

Hodnocení kurzu:

  • Sociální služby
  • Rekvalifikace
  • Pěstouni
  • On-line vzdělávání
  • Otevřené kurzy
Práce se změnou – řídící dovednosti vedoucího pracovníka (VP... Komunikační dovednosti v paliativní péči (SP,PC,PP)
Scroll to top
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}