14 890 Kč
Techniky komunikace s nespolupracujícím a nekomunikujícím klientem
č. akreditace: A2020/0932-SP/PC
Úvod do problematiky komunikace s nespolupracujícím klientem
Pro koho je kurz určen:
Program je určen sociálním pracovníkům a pracovníkům v sociálních službách.
Cíl kurzu:
Absolvent kurzu získá nové znalosti z oblasti komunikace. Zorientuje se v problematice osobní motivace ve vztahu k vykonávané profesi. Stejně tak se zorientuje v motivaci klienta. Naučí se rozpoznat základní rozdíly mezi osobními potřebami, potřebami organizace a klienta. Absolvent se naučí používat různé způsoby komunikace s klienty tzv. „nemotivovanými“. Získá základní znalosti, jak vést poradenský rozhovor i s klientem, který je „nemotivovaný“. Absolvent je schopen pracovat s motivací klienta, dokáže jej dovést k závěru, který je přijatelný pro obě strany Absolvent získá základní znalosti, jak pracovat s cílem klienta, přizpůsobit se jeho tempu a potřebám.
Absolvent programu:
- Získá přehled o problematice motivace a spolupráce
- Naučí se nahlížet na své a klientovy motivy ve spolupráci z jiné perspektivy
- Získá informace o dalších možnostech komunikace a spolupráce
- Získá přehled o osvědčených technikách motivace klienta
- Zapojí se do diskuze o dilematických situacích vycházejících z praxe účastníků
Lektoři kurzu:
Bc. Dana Veselá
Mgr. Dagmar Francová
- Cena
- Max. počet účastníků
15 osob
- Délka kurzu
8 hodin
- Termín
dle dohody
14 890,00Kč
Hodnocení:
„Dozvěděla jsem se nové metody, jak jednat s problémovým klientem“ 08/2021
„Vše bylo velmi poučné pro moji práci“ 08/2021
„Možnosti práce s problémovým klientem, jak řešit krizové situace“ 05/2022
„Nové poznatky a metody, jak pracovat s nespolupracujícím klientem, které využiji v praxi. Díky za příjemné školení“ 01/2023