• 0Shopping Cart
Sociální agentura
  • Domů
  • O nás
    • O společnosti
    • Hodnoty a vize
    • Obchodní podmínky a GDPR
    • Proč s námi?
  • Vzdělávání
    • Sociální služby
    • Rekvalifikace
    • Pěstouni
    • Pečující osoby
    • On-line vzdělávání
    • Otevřené kurzy
    • Poradenské služby
  • Poradenské služby
    • Odborný výcvik formou supervize
    • Poradenství ke standardům kvality sociálních služeb
    • STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ V ORGANIZACI
    • Teambuildingové programy
  • Ke stažení
  • Kontakty
  • Aktuality
  • Hledat
  • Menu Menu

Komunikační dovednosti s lidmi v seniorském věku

č. akreditace: A2022/1038-SP/PC/PP
Úvod do problematiky komunikace s uživatelem v seniorském věku

Pro koho je kurz určen:

Program je určen sociálním pracovníkům a pracovníkům v sociálních službách a pečujícím osobám.

Cíl kurzu:

Absolventi kurzu se naučí rozpoznat a adekvátními technikami zvládat běžné i obtížné komunikační situace s klientem v seniorském věku. Účastníci kurzu se naučit rozpoznat běžné povahové rysy a nastupující onemocnění nebo poruchu. Absolventi kurzu se naučí vhodně zachovat i ve vypjaté situaci, včetně zvládání emocí a vhodné formy komunikace v běžných i náročných situacích, předávat informace, zjišťovat porozumění. Účastníci kurzu se naučí rozpoznat obtížnou komunikační situaci (manipulativní nebo agresivní chování), naučí se vhodným a účinným způsobem na ní reagovat, pracovat na jejím odstranění. Absolventi kurzu budou pracovat na odstranění nevhodných postupů při zvládání běžných i obtížných komunikačních situací a jejich nahrazení vhodnými komunikačními prostředky.

Absolvent programu:

  • Dozví se, jaké jsou přirozené změny ve stáří po stránce fyzické, psychické, duševní a jak ovlivňují naše vnímání a schopnost přizpůsobit se
  • Získá informace o možných potížích spojených se stářím
  • Ujasní si roli a význam rodinných příslušníků v péči o seniora
  • Seznámí se s technikami komunikace v běžných a obtížných situacích se seniorem
  • Bude diskutovat o výhodách a nevýhodách přechodu seniora do ústavního zařízení nebo jiné ambulantní či terénní služby
  • Dozví se více o problematice týrání uživatele rodinnými příslušníky

Lektoři kurzu:

Mgr. Daniela Wogurková

Mgr. Kristýna Bredlerová

  • Cena

    16 890 Kč

  • Max. počet účastníků

    15 osob

  • Délka kurzu

    8 hodin

  • Termín

    dle dohody

16 890,00Kč

1

Hodnocení:

„Nové poznatky, asertivní jednání – naučit se říci NE; jak komunikovat se seniory“

„Děkuji za další nové informace a za skvělý přístup a vysvětlení všech dotazů.“

„Díky za pohodový průběh přínosného školení.“

„Nové informace, problematika bytového zařízení.“

  • Sociální služby
  • Rekvalifikace
  • Pěstouni
  • On-line vzdělávání
  • Otevřené kurzy
Techniky komunikace s klientem s duševním onemocněním (SP, PC) Techniky komunikace s klienty s mentálním postižením (SP, PC)
Scroll to top
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}