OBCHODNÍ PODMÍNKY A GDPR
Obchodní podmínky Sociální agentury, o.p.s.
Sociální agentura, o.p.s. se sídlem Varšavská 688/40, 400 03, Ústí nad Labem, zapsaná v rejstříku obecně prospěšných společností vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem v oddílu O, vložce číslo 501 dne 1. 1. 2014, poskytuje služby v oblasti otevřených i zakázkových vzdělávacích programů, poradenství a rekvalifikací. Tyto podmínky upravují smluvní vztah mezi zákazníkem a Sociální agenturou, o.p.s. jako poskytovatelem a jsou pro zúčastněné strany závazné. Smluvní vztah mezi poskytovatelem a zákazníkem vzniká na základě objednávky.
Obchodní podmínky – Vzdělávací programy a rekvalifikační kurzy „otevřené“
Přihlášení
Přihlásit se na otevřené vzdělávací programy můžete pouze prostřednictvím e-shopu formou objednávky. Objednávka otevřeného vzdělávacího programu slouží jako přihláška. Objednávku je nutné zaslat za každou osobu, která se vzdělávacího programu chce účastnit, zvlášť. Po odeslání objednávky Vám přijde na e-mail „potvrzení objednávky“. Pokud Vám toto potvrzení nejpozději následující pracovní den po objednání nepřijde, nebylo objednání řádně provedeno.
Zaslané objednávky jsou závazné, ale objednatel může od objednávky odstoupit nejpozději 10 kalendářních dnů před zahájením akce. Odstoupení od objednávky je upraveno v odst. „Storno podmínky“. Objednávky jsou evidovány v pořadí, ve kterém byly doručeny, a to až do úplného obsazení kapacity vzdělávacího programu.
Jako potvrzení o zařazení do otevřeného vzdělávacího programu slouží Potvrzení o zařazení do vzdělávacího programu. Potvrzení Vám přijde e-mailem zpravidla do 3 pracovních dnů od objednání. Pokud potvrzení nedostanete, informujte se prosím u koordinátora vzdělávacích programů, zda jste byli do vzdělávacího programu zařazeni.
Objednávky se přijímají nejpozději 10 kalendářních dnů před zahájením vzdělávacího programu. Přihlášení v termínu kratším je možné po dohodě s koordinátorem vzdělávacích programů.
Storno podmínky
Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme pouze písemně. Z otevřených vzdělávacích programů se můžete odhlásit prostřednictvím zaslání e-mailu – v případě rekvalifikačních kurzů na adresu rekvalifikace@socialniagentura.cz, v případě ostatních vzdělávacích programů na adresu koordinator@socialniagentura.cz. Potvrzení o přijetí bude zasláno bez zbytečného odkladu.
Odhlášení účasti bez storno poplatku je možné provést do 10 kalendářních dnů před konáním vzdělávacího programu, na který jste se přihlásili. Zrušíte-li účast později než 10 kalendářních dnů před zahájením akce a v případě, že se bez písemné omluvy nedostavíte, bude Vám účtován storno poplatek ve výši 100% ceny účastnického poplatku. Kurzovné se v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín, ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci.
Pokud se z jakýchkoliv důvodů náhle nemůžete kurzu zúčastnit, máte ještě možnost poslat za sebe náhradníka/náhradnici. V případě doložení potvrzení o pracovní neschopnosti přihlášeného účastníka je tento účastník z kurzu omluven a storno poplatek není účtován. V každém případě je ale nutné o neúčasti informovat koordinátorku vzdělávacích programů.
Při zrušení akce ze strany Sociální agentury, o.p.s. bude vrácen poplatek v plné výši. V případě přesunutí termínu realizace může účastník svoji účast zrušit bez uplatnění storno poplatku.
Při zrušení účasti později než 10 kalendářních dnů před konáním akce a při uplatnění storno poplatku má účastník nárok na obdržení studijních materiálů.
Fakturace a způsob úhrady
Každý účastník je povinen před zahájením provést řádně úhradu. Bez prokazatelného doložení úhrady nebude účastník na vzdělávací program vpuštěn. Způsob úhrady je bezhotovostním převodem na základě zálohové faktury, ve výjimečných případech lze po domluvě uhradit účastnický poplatek v hotovosti v první den konání akce.
Podkladem pro platbu je zálohová faktura, která Vám bude doručena e-mailem zpravidla nejpozději 9 kalendářních dnů před konáním vzdělávacího programu. Obvyklá doba splatnosti faktury u otevřených vzdělávacích programů je 7 kalendářních dnů. Platbu proveďte dle instrukcí na zálohové faktuře s uvedením přiděleného variabilního symbolu, jinak nemůže být Vaše platba identifikována.
V případě nedodržení splatnosti faktury je poskytovatel oprávněn účtovat zákazníkovi penále ve výši 0,05% z fakturované částky za každý započatý den prodlení. Při nezaplacení faktury v době splatnosti bude účastník zkontaktován zaměstnancem ekonomického úseku poskytovatele. Daňový doklad – fakturu zákazníkům zasíláme běžnou poštou v zákonném termínu po připsání platby na účet nebo po konání vzdělávacího programu.
Ceny uvedené v e-shopu jsou konečné (nejsme plátci DPH). Cena za objednaný vzdělávací program se řídí v den objednání platným ceníkem kurzů na daný rok. V ceně účastnického poplatku jsou zahrnuty studijní materiály a drobné občerstvení. Materiály dostávají účastníci první den při prezenci.
Ostatní informace k organizaci
Prezence účastníků začíná 20 minut před zahájením vzdělávacího programu.
Po absolvování vzdělávacího programu obdrží účastník Osvědčení o absolvování. V případě, že vzdělávací program je akreditován některým z ministerstev ČR, účastník obdrží Osvědčení o absolvování akreditovaného programu s celostátní platností.
Sociální agentura, o.p.s. si vyhrazuje právo na změnu ve vzdělávacích programech (změna lektora, data a místa konání, apod.) a zároveň si vyhrazuje právo na zrušení akce, případně její části z organizačních a provozních důvodů. Všechny případné změny Vám dáme včas e-mailem nebo telefonicky na vědomí. Prosíme Vás o uvedení Vašeho e-mailového a telefonického spojení na přihlášce.
Sociální agentura, o.p.s. může z důvodu naplnění kapacity akce od objednávky odstoupit. Přednost mají účastníci, kteří se přihlásili dříve a mají zaplaceno. Dnem platby se rozumí připsání částky na účet Sociální agentury, o.p.s. V případě zrušení účasti jednoho z účastníků vzdělávacího programu, může být vyzván účastník, který je evidován jako náhradník první v pořadí.
Obchodní podmínky – Vzdělávací programy a rekvalifikační programy „na klíč“
Objednání programu
Před objednáním vzdělávacího programu na klíč nejprve zkontaktujte e-mailem nebo telefonicky příslušného koordinátora vzdělávacích programů. Společně s koordinátorem domluvíte Vaše požadavky ohledně organizace vzdělávacího programu jako např. datum konání, místo konání apod. Nejpozději do 21 kalendářních dnů Vám od koordinátora přijde konkrétní nabídka realizace vzdělávacího programu na klíč. V případě, že nabídka bude souhlasit s Vašimi požadavky, vytvoříte objednávku vzdělávacího programu.
Objednávka vzdělávacího programu na klíč se posílá výhradně prostřednictvím e-shopu. Objednávku je možné zaslat i na více vzdělávacích programů najednou. Do poznámky objednávky uveďte konkrétní parametry realizace vzdělávacího programu na klíč, především datum konání kurzu, případně další požadavky např. k fakturaci. Po odeslání objednávky Vám přijde na e-mail „potvrzení objednávky“. Pokud Vám toto potvrzení nejpozději následující pracovní den po objednání nepřijde, nebylo objednání řádně provedeno. V případě technických problémů na Vaší straně a nemožnosti objednávku přes e-shop zaslat, zkontaktujte příslušného koordinátora, který s Vámi domluví další postup. Zaslaná objednávka je závazná, ale objednatel může od objednávky písemně odstoupit. Odstoupení od objednávky je upraveno v odst. „Storno podmínky“.
Zhruba 10 pracovních dnů před konáním vzdělávacího programu na klíč Vás zkontaktuje koordinátor vzdělávání, aby potvrdil realizaci programu, případně domluvil další organizační záležitosti.
Storno podmínky
Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme pouze písemně.
Poskytovatel je oprávněn od realizace objednaného vzdělávacího programu odstoupit pouze za těchto podmínek:
- zákazník 10 dní před konáním kurzu nereaguje na výzvu koordinátora k potvrzení realizace kurzu,
- zákazník neposkytne pro realizaci kurzu vhodné zázemí, jímž se myslí dostatečně velká místnost pro sjednaný počet účastníků + lektora s dostatkem světla, tepla, el. energie. Místnost bude vybavena stoly a židlemi a pro účastníky bude zajištěno sociální zařízení dostupné v místě realizace,
- zákazník nezabezpečí, aby nedošlo k narušení klidu a soukromí při realizaci kurzu (opakovaný vstup cizích osob do průběhu kurzu, nepřiměřený hluk při výuce, apod.).
Fakturace a způsob úhrady
Daňový doklad – fakturu za realizaci vzdělávacího programu na klíč vystavujeme do 7 dnů po termínu realizace vzdělávacího programu. Fakturu zákazníkům zasíláme běžnou poštou. Podkladem pro vystavení faktury je zaslaná objednávka, proto je důležité do poznámky objednávky uvádět případné specifické požadavky pro fakturaci.
Obvyklá doba splatnosti faktury u vzdělávacích programů na klíč je 10 kalendářních dnů. Platbu proveďte dle instrukcí na faktuře s uvedením přiděleného variabilního symbolu, jinak nemůže být Vaše platba identifikována. V případě nedodržení splatnosti faktury je poskytovatel oprávněn účtovat zákazníkovi penále ve výši 0,05% z fakturované částky za každý započatý den prodlení. Při nezaplacení faktury v době splatnosti bude účastník zkontaktován zaměstnancem ekonomického úseku poskytovatele.
Ceny uvedené v e-shopu jsou konečné (nejsme plátci DPH). Cena za objednaný vzdělávací program se řídí v den objednání platným ceníkem kurzů na daný rok. V ceně za vzdělávací program na klíč jsou zahrnuty studijní materiály pro účastníky programu, osvědčení a vyhodnocení realizace programu ve formě kopií hodnotících dotazníků a statistiky hodnocení účastníků.
Ostatní informace k organizaci
Prezence účastníků začíná 20 minut před zahájením vzdělávacího programu.
Studijní materiály mohou být po domluvě zaslány běžnou poštou před realizací programu na místo konání nebo jsou doručeny lektorem v den konání programu. Výstupy z realizovaného vzdělávacího programu (osvědčení, hodnotící dotazníky) zasíláme doporučenou poštou nejpozději do 14 kalendářních dnů po termínu realizace kurzu.
Sociální agentura, o.p.s. si vyhrazuje právo na změnu či na zrušení akce, případně její části z organizačních a provozních důvodů. Všechny případné změny Vám dáme včas telefonicky na vědomí. Prosíme Vás o uvedení Vašeho e-mailového a telefonického spojení na objednávce.
Poučení o ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Dovolujeme si Vás tímto požádat, abyste se seznámili s obsahem tohoto Poučení o zpracování osobních údajů („Poučení“). Vaše případné dotazy jsme připraveni zodpovědět na kontaktním e-mailu: licek@socialniagentura.cz, případně na kontaktní adrese: Sociální agentura, o.p.s., Varšavská 688/40, 40003 Ústí nad Labem (dále jen správce).
Toto Poučení, které obsahuje obecné zásady zpracování osobních údajů, je určeno všem osobám, jejichž osobní údaje naše společnost zpracovává, zejména tedy zákazníkům, obchodním partnerům naší společnosti atd.
Osobní údaje získává a zpracovává správce v souladu s právními předpisy upravujícími oblast ochrany osobních údajů, zejm. zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění (dále jen zákon), a Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně údajů, dále jen GDPR).
INFORMACE O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Společnost, jakožto správce osobních údajů, nakládá s Vašimi osobními údaji v souladu s platnou právní úpravou a vždy tak, aby v maximální možné míře byla zajištěna bezpečnost Vašich dat (osobních údajů). Správce dodržuje zásady zpracování osobních údajů stanovené platnou právní úpravou a plně respektuje nejvyšší standardy ochrany osobních údajů.
Účely zpracování osobních údajů – Právní základ pro zpracování osobních údajů
Vaše osobní údaje správce zpracovává pouze v rozsahu nezbytném pro daný účel a po dobu, která je nezbytná pro splnění daného účelu. Po splnění příslušného účelu může správce Vaše osobní údaje zpracovávat pro jiné účely, než pro které byly shromážděny; o těchto jiných účelech Vás správce vždy informuje.
Zpracování osobních údajů bez Vašeho souhlasu
Správce zpracovává osobní údaje bez Vašeho souhlasu pro následující účely a na základě následujících právních důvodů:
1. splnění smluvních závazků správce vč. splnění závazku k poskytnutí plnění dle smlouvy a uskutečnění platby (a to počínaje od prvního zpracování osobních údajů k uzavření smlouvy, což může být až 1 rok před realizací plnění smlouvy);
2. plnění právních povinností vč. např. vedení a zpracování agendy účetnictví (osobní údaje jsou zpracovány po dobu stanovenou příslušnými právními předpisy);
3. registrace a vedení klientského konta pro e-shop (po dobu trvání smluvních vztahů, resp. po dobu využívání služeb subjektem údajů a dále po dobu (10 let od zrušení klientského konta);
4. možnost uplatnění a vymáhání právních nároků správce;
Zpracování osobních údajů s Vaším souhlasem
Správce zpracovává osobní údaje s Vaším souhlasem pro následující účely:
1. nabízení obchodu, služeb společnosti, zasílání obchodních sdělení;
2. marketingová komunikace a marketingový průzkum, včetně získání názoru ohledně míry Vaší spokojenosti s plněním/službami poskytovanými společností s cílem dosažení zkvalitňování poskytovaných plnění/služeb;
3. fotografie a videozáznamy na webových stránkách a/nebo facebookovém profilu správce
Kategorie osobních údajů
Za shora uvedenými účely společnost zpracovává Vaše:
1. identifikační údaje a kontaktní údaje, tj. např. jméno, příjmení, titul, datum narození, telefon, e-mailová adresa, adresa (bydliště, doručovací nebo jiná kontaktní adresa), podpis, u fyzické osoby podnikatele též obchodní firma či dodatek připojený ke jménu, sídlo podnikání a IČO, DIČ;
2. další osobní údaje, tj. např. bankovní údaje (číslo bankovního účtu), IP adresa, fotografie, očkovací průkazy, doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání;
3. osobní údaje o provedených objednávkách, údaje o zaplacených platbách, vyhodnocení testů, certifikační údaje
VAŠE PRÁVA SOUVISEJÍCÍ SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Právo na výmaz (článek 17nařízení GDPR):
Jakožto subjekt údajů máte právo na to, aby správce bez zbytečného odkladu vymazal osobní údaje, které se Vás týkají, pokud je dán jeden z těchto důvodů
1. osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány;
2. odvolali jste souhlas, na jehož základě byly údaje zpracovány, a neexistuje žádný další právní důvod pro zpracování;
3. subjekt údajů vznesl námitky proti zpracování, je-li uplatnění námitky dle nařízení GDPR přípustné, a neexistují žádné převažující oprávněné důvody pro zpracování;
4. osobní údaje byly zpracovány protiprávně;
5. osobní údaje musí být vymazány ke splnění právní povinnosti;
6. osobní údaje byly shromážděny v souvislosti s nabídkou služeb informační společnosti podle čl. 8 odst. 1 nařízení GDPR.
Právo na výmaz se neuplatní, je-li dána zákonná výjimka, zejména pokud je zpracování osobních údajů nezbytné a) pro splnění právní povinnosti, jež vyžaduje zpracování podle práva Unie nebo členského státu, které se na správce vztahuje, nebo b) pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků
Právo na omezení zpracování (článek 18nařízení GDPR):
Jakožto subjekt údajů máte právo na to, aby správce omezil zpracování v kterémkoli z těchto případů:
1. popíráte přesnost osobních údajů – v takovém případě zpracování bude omezeno na dobu potřebnou k tomu, aby správce mohl přesnost osobních údajů ověřit;
2. zpracování je protiprávní a Vy odmítnete výmaz osobních údajů a požádáte místo toho o omezení jejich použití;
3. správce již osobní údaje nepotřebuje pro účely zpracování, ale Vy tyto osobní údaje požadujete pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků;
4. subjekt údajů vznesl námitku proti zpracování podle čl. 21 odst. 1 nařízení GDPR – dokud nebude ověřeno, zda oprávněné důvody správce převažují nad oprávněnými důvody subjektu údajů.
Pokud bylo zpracování omezeno, mohou být tyto osobní údaje, s výjimkou jejich uložení, zpracovány pouze:
- se souhlasem subjektu údajů,
- z důvodu určení, výkonu nebo obhajoby právních nároků,
- z důvodu ochrany práv jiné fyzické nebo právnické osoby nebo
- z důvodů důležitého veřejného zájmu Evropské unie nebo některého členského státu.
Právo na přenositelnost údajů (článek 20nařízení GDPR):
Jakožto subjekt údajů máte (za podmínek stanovených článkem 20nařízení GDPR) právo získat osobní údaje, které se Vás týkají, jež jste poskytl(a) správci na základě souhlasu nebo pro účely plnění smlouvy. Správce Vám na základě Vaší žádosti poskytne údaje ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, případně je na Vaši žádost poskytne jinému jednoznačně určenému správci, je-li to technicky proveditelné. Právo na přenositelnost údajů se nevztahuje na osobní údaje, které nejsou zpracovávány automatizovaně.
Realizací práva na přenositelnost údajů nesmí být nepříznivě dotčena práva a svobody jiných osob.
Právo vznést námitku (článek 21nařízení GDPR):
Jakožto subjekt údajů máte (za podmínek stanovených článkem 21nařízení GDPR) právo z důvodu týkajících se Vaší konkrétní situace kdykoli vznést námitku proti zpracování osobních údajů, které se Vás týkají, které jsou zpracovávány na základě (z titulu) oprávněného zájmu správce. Správce dále osobní údaje nezpracovává, pokud (i) neprokáže závažné oprávněné důvody pro zpracování, které převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami, nebo (ii) pokud se jedná o určení, výkon nebo obhajobu právních nároků správce.
Pokud se na základě oprávněného zájmu správce zpracovávají Vaše osobní údaje pro účely přímého marketingu, máte právo vznést kdykoli námitku proti zpracování osobních údajů, které se Vás týkají, pro tento marketing.
Právo podat stížnost u dozorového úřadu (článek 77nařízení GDPR):
Pokud se domníváte, že zpracováním Vašich osobních údajů jsou porušeny právní předpisy/nařízení GDPR, máte právo podat stížnost na postup správce u některého dozorového úřadu, přičemž dozorovým úřadem pro Českou republiku je Úřad pro ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7 (www.uoou.cz). Tímto nejsou dotčeny jakékoliv jiné prostředky správní nebo soudní ochrany stanovené na ochranu subjektu údajů platnými právními předpisy.
Právo odvolat souhlas:
Souhlas se zpracováním svých osobních údajů nejste společnosti povinni udělit. Máte právo kdykoli souhlas se zpracováním osobních údajů, udělený pro shora uvedené účely (či některé z nich), odvolat. Odvoláním souhlasu není dotčeno zpracování Vašich osobních údajů před jeho odvoláním. Odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů můžete (i) podepsaným písemným oznámením o odvolání souhlasu zaslaným písemně na kontaktní adresu společnosti nebo (ii) oznámením o odvolání souhlasu formou e-mailu zaslaného na kontaktní e-mail společnosti uvedený shora v tomto Poučení.
Dovolujeme si upozornit, že některé osobní údaje jsme oprávněni zpracovávat k určitým účelům také bez Vašeho souhlasu. Pokud odvoláte svůj souhlas, společnost ukončí zpracování příslušných osobních údajů k účelům vyžadujícím Váš souhlas, k nimž byl souhlas s jejich zpracováním odvolán, nicméně společnost může být oprávněna, případně i povinna, tytéž osobní údaje nadále zpracovávat z titulu jiného právního základu (tj. jiný právní důvod zpracování).
Souhlas:
Zákazník souhlasí se zpracováním osobních údajů SA pro účely zasílání obchodních sdělení a pro jiné marketingové účely (včetně pořízení a následného publikování foto a videozáznamu své osoby). Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem. Zákazník bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě. Zákazník potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o jejich dobrovolné poskytnutí. Zákazník prohlašuje, že byl poučen o tom, že souhlas se zpracováním osobních údajů udělený SA může odvolat písemným oznámením doručeným na adresu agentury SA. Projeví-li zákazník zájem informovat se o zpracování svých osobních údajů, je mu SA povinna tuto informaci poskytnout. Zákazník souhlasí se zasíláním informací a obchodních sdělení agenturou SA na poskytnutou elektronickou adresu.
Ostatní informace
Společnost Sociální agentura, o.p.s. není plátcem DPH.
V případě dotazů nás můžete kontaktovat na telefonu: 475 200 094 nebo nám napište na info@socialniagentura.cz. Všechny kontakty najdete zde: http://www.socialniagentura.cz/cs/kontakty
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1. 1. 2018